نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک

بهرام پروهان

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک با فروش توری های پلیسه برای پنجره دوجداه ترک که با نام دیگری مانند توری تاشو و آکاردئونی نیز می باشد را به بازار عرضه می کنند.جنس این مدل توری ها از پلی استایرین است که باعث شده توری ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار شوند و به راحتی باز و بسته شوند.
بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره در نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
پروفیل یو پی وی سی ترکیه ای تاروس نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب ها و پنجره های دو جداره یو پی وی سی طرفدار دارد. https://upvc.pro/این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.
چه عواملی بر قیمت درب و پنجره در نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاثیر میگذارند ؟
۱- پروفيل درب و پنجره دوجداره ترک
۲- يراق آلات درب و پنجره دوجداره ترک
۳- شيشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی
۴- فرآیند توليد درب و پنجره دوجداره ترک
۵- نحوه نصب درب و پنجره دوجداره ترک
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، https://upvc.pro/به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاثیری بگذارد. درنتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

توری درب دوجداره


دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
انواع پروفیل در نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک
در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱– پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST- VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲– پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳– پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴– پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و ….
۵– پروفیل های ترک درجه ۲ با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE و ….
یراق الات نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره ترک دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست https://upvc.pro/براي تميز كردن پنجره ها مي توانيد از مخلوط آب و صابون استفاده كنيد تا بدون باقي گذاشتن اثر گردو غبار، پنجره ها را براق سازد با توجه به تنوع يراق آلات در نظر گرفته شده، جهت پنجره هاي UPVC ، مي بايست دستور العمل هاي مفيدي كه از طرف سازنده در خصوص نحوه استفاده از آن ها ارائه مي گردد، به دقت صورت پذيرد تا در صورت بروز هر گونه مشكل، بتوان آن را بر طرف كرد.
توری های پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.
۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره upvcهستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: